Drömmer fortfarande....

Hejsan! Hur har ni det hos er? Njuter ni av solen?
Vi hade underbara dagar i helgen, pimplade på Mälaren och grillade korv.
Nu börjar barnen klaga på ont i halsen och snuva så vi får väl se vad som är på gång....
Fortsätter drömma om den ultimata trädgården här hemma om kvällarna. Hittade detta fantastiskt vackra växthus på nätet, Westgarden. Tyvärr var även prislappen fantastisk men så fort lotto-vinsten rullar in så vet jag vad jag ska handla =0)



I förra veckan fick jag en award från gulliga Regina med bloggen

Med den följer att man ska skicka den vidare till 12 andra bloggare men det tycker jag är så svårt, att välja ut några, så jag skickar den vidare till alla er som tittar in här hos mig och lämnar så gulliga kommentarer, ni förgyller mina dagar! Kram på er!

Hoppas ni får en fortsatt bra vecka!
Kram Linda

Kommentarer

Ja du ett sånt växthus skulle inte göra ont på nåt sätt. ;)Ha en riktigt bra dag. Kram Ulrika
Anonym sa…
Mina trädgårdsdrömmar sträcker sig fn så pass långt att jag hoppas att mina omgjorda perennrabatter överlevt vintern...
Dessutom är det ju maken som odlar här, jag sköter ju bara blomstren. :-)
//Bonnfrua
Jag som inte är så intresserad av trädgårdsarbete eller att äga växthus, t.o.m jag skulle kunna tänka mig detta i vår trädgård, urmysigt.. Håller tummar på en lottovinst till dig och gärna en till mig med så vi kanbli klara med allt vi vill ha gjort i vårt hus..

Kram Mia
Mor Tuta sa…
Visst är det härligt med drömmar, man kan göra så mycket i drömmen. Lycka till med dina drömmar och hoppas de blir förverkligade, för de ser onekligen fina ut.
Kram Birgit
Viola sa…
HAHA...det kommer nog att skära i mig när mina stilleben raseras....ha en skön helg, kram

Populära inlägg