Stör ej! Uppladdning pågår!

En härlig midsommarhelg är slut, men husvagnssemestern fortsätter. Nu är det uppladdning i 2 dagar som gäller och att försöka få barnen att sova så många timmar som möjligt. Från onsdag morgon finns inget lugn längre, då invaderas campingen och lägergården av ofantligt många barn i åldrarna 8-13. 780 deltagare är anmälda med både barn och ledare. 780 stycken! Och det är ett tältläger så ni kan ju tänka er hur det kommer att se ut här. Man kommer att snubbla på tältpinnar överallt =0) Det kommer att bli supermysigt! Jag och min betongkollega M ska ha hand om intressegruppen "bakning" med de barn som har valt det. Ska bli spännande!
Så nu är det lugnet före stormen liksom....gäller att passa på att njuta!
Så här vacker var solnedgången ikväll!
Har ju fortfarande inte hittat sladden till kameran så jag får inte över bilderna från den. Tog med mig min Mac Book ner till vattnet och fotade med den kameran, gick ju bra det med, men inte jättesmidigt =0) Måste köpa mig en ny sladd snarast!
Saknar min trädgård lite och framförallt mina pioner som blommar så vackert nu vet jag. Men jag hittade en pion här med på väg tillbaka till husvagnen. Nästan självlysande rosa.... någon som vet vad den kan heta?? Skulle gärna vilja ha en sån hemma =0)
Ja den är också fotad med datorn, inte helt enkelt att få med allt man vill genom att vinkla locket =0)

Må så gott alla!
Kram Linda

Kommentarer

A sa…
låter som du kan tanka mycket energi inför de hektiska dagarna.....kram Anna
Låter som att ni kommer att få en hel del att göra,härligt. ;) Ha det så mysigt. Kram Ulrika

Populära inlägg