1:a advent

Så var det då 1:a advent. Julmarknaden igår gick bra men man blir lite matt efteråt. Luften går liksom ur en, det är ju det här vi har jobbat mot i så många veckor. Nu gäller det att ladda om för redan nästa helg är det dags för nästa julmarknad.

Eftersom all tid har gått åt till pysslandet inför marknaden så ligger jag lite efter på pyntfronten här hemma så idag bjuder jag på vackra bilder från Pottery Barn.
Titta in där och bli inspirerad! Oj så mycket vackert!!


Tanken idag var att vi skulle gå på adventsgudstjänst på förmiddagen för att sedan äta adventsmiddag hos svärföräldrarna för att sen hinna med Noas badmintonträning. men han vaknade i morse och mådde illa och har vandrat runt med en hink här hemma hela dagen så det var bara att ställa in allt. Nu har han ätit och fått lite bättre färg i ansiktet så jag hoppas att vi kom lindrigt undan. Fördelen var ju att vi han städa och få upp ljusstakarna här hemma i alla fall. Inget ont som inte har något gott med sig heter det ju... Barnen har studiedag imorgon så han hinner repa sig ordentligt innan det är dags för skolan igen.

Kanske hinner jag till och med baka lite i kväll om jag har tur =0)
Måste ägna ett par timmar åt tvättstugan först bara...


När jag ser sådana här bilder har jag lust att slänga ut allt vårt pynt och börja om från början igen. En tripp till Pottery Barn t.e.x vore inte så dumt. Ja ja, nu är det i alla fall rent här hemma! Man ska vara tacksam för det vi har! Vi är ju i alla fall friska, ja nästan i alla fall ;0)

Kram på er!!
Linda


Tävlingen är avslutad!

Kommentarer

Åh vad mycket fint.. Ja man känner som dig att man vill byta ut och börja om att inreda :-)
Kram Mia

Populära inlägg