Tävlingen är avslutad!


Tävlingen om de 2 vetevärmarna från Wäna Hem är avslutad!
Jag la till en liten tröstvinst också, 2 betonghjärtan på pinne,
perfekt att sätta i julgrupper eller i kransar.

Jag har låtit en slumpgenerator dra vinnarna.
Tröstvinsten, de 2 hjärtanen går till..

Carina i från Hjo (utan blogg)

Den lilla vetekudden går till ...

Elina med bloggen Elinas blandning

Å till sist den stora vetekudden går till...

Ulrika med bloggen Älskade Pion

Grattis

Mejla mig era adresser på: linda@wanahem.se
Så ska jag se till att vinsterna hittar hem till er!
Kram på er!
Linda

Kommentarer

Grattis till de lyckliga vinnarna i din fina tävling! Vad gulligt att lägga till tröstpriserna också=) Tack för en fin tävling.

Ha en bra dag i morgon!
Kram,
Regina
Carina sa…
Hej!
Va glad jag blir att jag vann ett tröstpris, så gulligt av dig!
Jag har mailat min adress till dig.
Kramar Carina/Hjo
kattarsel@live.se
Elina sa…
Åh, stort tack! Min gamla vetevärmare råkade jag tända eld på när jag glömde den i micron, den här ska jag vara mer rädd om.
Grattis till vinnarna! Tack för tävlingen!

Du får gärna prova lyckan i min jultävling!

Kram Helena /franska liljan
Jenny sa…
Grattis till vinnarna och tack för en fin tävling Linda!

Ha en bra dag:)

Kraam Jenny
Grattis till vinnarna av din fina tävling..

Ha en fin fortsatt dag i kylan..

Kram Mia
Åhhhh,vad kul vad glad jag bli.Tack!Mailar dig.Kram Ulrika
Elina sa…
Stort tack för fin, värmande vinst som landade här idag!

Populära inlägg