Alla ♥ dag

Hoppas ni har haft en skön helg!
Här håller vi på att drunkna i snö och en förkylning retar mig men annars är det ok.
Är något trött på snön nu, vill ha vår och det NU!

Det är ju alla ♥ dag i morgon och jag har ansvar för personalfikat på jobbet....
så lite bakat blev det i helgen även om förkylningen begränsar orken lite.
Något med hjärtan måste det ju vara...


Dessa strösselhjärtan är ju söta!


Gjorde det enkelt för mig och fixade "cakeballs" bland annat. Kan inte säga att jag bakade direkt utan "gjorde" är väl mer riktigt..... busenkelt! Klicka här så ser ni hur man gör.


Annars har helgen varit lugn, vi åkte till mina föräldrar i Katrineholm i fredags, där mös vi och umgicks, fikade och pratade. Slappt och skönt! Gick på stan en sväng, sonen hade ett presentkort sen i julas som brände i fickan... det förvandlades till ett Wii-spel. Jag och mamma fyndade på "Halva priset på REAn" och gick hem nöjda =0) Märkligt nog hittade jag en handväska också som fick följa med hem, tänk så det kan bli ;0) Har faktiskt ingen sådan liten "clutch" som bara rymmer kreditkort, mobil och läppglanset så det var ju ett helt nödvändigt köp när jag tänker efter =0)

Hade ju funkat bra på ett restaurangbesök på alla hjärtans dag, men imorgon är en lång jobbdag med konferens så jag kan tänka mig att makaroner och korv är det vi orkar laga när vi kommer hem... ja ja jag har ju handväskan nu så jag är beredd när jag blir utbjuden på restaurang nästa gång *hint hint till maken*
På bilden ser ni mig matcha den nya väskan med min svarta velour-mysdress som jag faktiskt hasat runt i hela dagen. Mycket skönt!

Hoppas ni får en mysig dag i morgon och en bra vecka!
Kram Linda

Kommentarer

Vad skoj att du var och fyndade i min stad.Hittade du några roliga butiker?Brukar du vara här ofta?Underbart fina kakor med söta hjärtan på har du gjort.Jättesöta och ser himla goda ut.....Önskar dej en fin kväll.Varm kram Rita ♥
Anonym sa…
Hi hi du får ta på dig partydräkten med kortkort så faller han nog som en fura :))
Vilka härliga "bakelser" du har gjort,mums.;)Fin liten väska du fick tag på.Ha en bra dag.Kram Ulrika
STENLYCKA sa…
Vänner har alltid en plats närmast hjärtat.
De varmaste kramar till DIG på Alla Hjärtans Dag!
Raina
Viola sa…
Låter som en trevlig dag i K-holm, visst är man trött på snö och kyla, skönt att jag ska iväg till sol coh värme, ha en bra vecka, kramen

Populära inlägg