Sportlov

Nu äntligen är sportlovet här =0)
Det ska bli sååå skönt att vara ledig!
Det här är veckan då det ska bli ordning och reda här hemma, var sak på sin plats! Det är min intention i alla fall, vi får se hur långt det räcker....
Den här bilden på strukturerade paket och inslagningsprudilutter hittade jag på Pottery barn... det är en bra tanke... allt lätt åtkomligt... måste man (läs maken) ju kunna bygga själv...

Ja, jag börjar väl plocka lite här då....
Hoppas ni får en bra vecka oavsett om ni har lov eller inte...
Kram Linda

Kommentarer

Linda sa…
Wow vilken snygg förvarling! Den gillar jag! Roligt att få fixa på en hel vecka hemma! Jag har också sportlov denna vecka. Ska mest baka och sticka tror jag! ;)

Ha ett skönt lov!

Kram Linda
Nejnej! Städa och rensa får du göra någon annan gång;-) Nu ska vi dricka kaffe, äta kakor, träna lite och FRAMFÖR ALLT: testa nya WänaHemidéer! Plötsligt händer det!!Kram<3
Här har sportlovet avslutats och nu är det dax för ungdomarna att vända dygnet rätt igen. Den där förvaringen utstrålar verkligen ordning och reda.

Önskar dig/er ett skönt sportlov!
Kram,
Regina
STENLYCKA sa…
Hejsan!
Du visar som alltid de mest förtjusande bilder. Har inte hunnit titta in på några dagar eftersom jag har haft gäster av det underbara slaget, mina barnbarn.
Önskar att din nya vecka och början på mars blir vårlig och glädjefull!
Kram Raina

Populära inlägg