En GOD dag!



Idag är en GOD dag!
Smaskig semla på jobbet och smaskig semla med barnen efter jobbet. 
Men är det någon dag det är ok att äta två semlor så är det väl idag ?!


Jag firar också att min dator är lagad, det verkade som om allt var förlorat i går, men IT-teknikern på jobbet bytte hårddisk och kunde tanka tillbaka allt innehåll till min dator med hjälp av min timemachine! Något glad över denna fiffiga uppfinning kan jag säga. Puh ! vilken lättnad. Vill inte tänka på allt jag har i min dator, hela mitt jobb, alla lektionsplaneringar, prov, genomgångar och presentationer. För att inte tala om alla bilder!! 
Men allt gick att rädda som tur var!!

Så idag äter jag två semlor, det är jag värd!
Hoppas ni också får smaka!
Kram Linda

Kommentarer

A sa…
så härligt att det gick bra med datorn! DÅ får man äta hur många semlor man vill! //Anna

Populära inlägg