Mariadagen

Här firar vi Mariadagen blygsamt. Det är mitt och dotterns andranamn.
Men firar gör vi =0) Vi tar alla chanser till "gofika"

Ebba har bakat idag. 
Kladdig choklad och vispgrädde hör till våra favoriter. Maken är inte lika förtjust men han heter å andra sidan inte heller Maria, eller hur?! ;0)


Idag har jag klarat av alla "jobb-måsten" som hängde över mig så nu är jag sportlovsledig på riktigt!
Imorgon blir det en Wäna Hem-dag med Maria. Det var länge sen och är absolut nödvändigt då vi sålde slut på i princip hela vårt lager  på julmarknaderna vi stod på. Så lite brainstorming, produktutveckling å så en massa gott fika så klart. Vi har fortfarande inte firat våra 3 tonåringar som fyllde år i januari så det ska vi också göra imorgon.
Ja ni hör ju, en riktigt körig ledig dag =0)

Grattis på Mariadagen om det finns fler Marior där ut i blogglandia!
Kram Linda

Kommentarer

A sa…
jag är också en Maria:)
Grattis till dig med!
Kram Anna
Japp! En riktigt viktig dag! Tur att du påminde mig, annars hade jag kanske missat chansen att påminna alla jag känner om hur viktig dagen är:-) Kramelikram /Maria

Populära inlägg