Ja, vi fortsätter väl...

... med bilder från Trädgårdsmässan.
Ingen vidare skärpa i mobilbilderna men ni förstår känslan va ;0)
Dessa snygga plädar syntes lite överallt i olika färger och mönster. Urfina!
Jag är ju förtjust i rost så denna konstellation tilltalar mig.


 En sådan här stol skulle jag vilja ha i något hörn av trädgården som pynt.


Å sådana här skulle jag vilja ha som kryddträdgård!


Det bara snurrar i huvudet med nya ideér, till makens fasa ;0)

Här har vi klarat oss från snö i natt men det är bra ruggigt ute. Hoppas det blir bättre på eftermiddagen för jag vill verkligen ut i trädgården en stund idag!

Hoppas ni har det varmare än jag!
Kram Linda


Kommentarer

Malin sa…
Åh vad roligt med lite bilder från mässan! Måste verkligen försöka ta mig dit nästa år för nu var det längesedan jag var där. Förstår att du blir inspirerad:-)
Susann sa…
Så härligt med inspiration. Det skulle jag verkligen behöva, tycker det är alldeles tomt på dessa.
Hej, Linda! Alltid så roligt att se andras bilder från mässan, man ser så olika saker beroende på vem man är. Och håller med dig om att man får många nya idéer när man går runt på mässan, det är bara att åka hem och sätta igång!/Kram Titti
Helena sa…
Hej!
Synd att du missade bloggträffen det var jättekul att träffas:-)
Jag missar alltid så mycket på mässan det inser jag när jag tittar på andras mässbilder :-)
KRAM från mig!

Populära inlägg