Bling

Är barnsligt förtjust i bling bling :)

Detta är mitt senaste inköp. Det är min vän Marias dotter som är så duktig på makrame. Hon brukar följa med oss ibland när vi står på marknader med våra Wänahem-saker i betong. Hennes armband, fotlänkar och halsband säljer som smör i solsken :)

Här var det mulet i morse och jag bestämde att det fick bli en fixardag. Jag har hunnit en hel del ärenden idag. Var förbi på jobbet en sväng för att mjukstarta, på måndag är det dax igen.

På stan blev det frissan och en spontan lunch m svägerskan, supermysigt och alldeles för sällan. Skärpning på den fronten alltså! Lite shopping blev det också och även en sväng förbi matbutiken. Så här långt en bra dag :)

Hoppas ni har det bra!

Kram Linda

Kommentarer

Anonym sa…
Åh vad jag uppskattar att du ringde och att vi fick till en lunch =).
GI-burgare på MAX sådär nån onsdag då och då får det bli...
Kram cw

Populära inlägg