Älgfile med Gorgonzola

Ja, vädret uppmuntrar inte till trädgårdsarbete så här kommer ett recept till !
Vi var hos mina föräldrar i lördags och mamma lagade sååå god mat.
Det blev älgfile med Gorgonzola, både i såsen och en extra klick uppe på.
Supergott! Smörstekta kantareller som tillbehör gjorde det ju inte sämre om jag säger så.



I fredags var jag på föreläsningar hela dagen med jobbet. Intressant och välordnat!
Timbuktu var gäst på slutet, han sjöng inte utan intervjuades om sitt artisteri och det här med keativitet.... Intressant! Många nya tankar och idéer väcktes.

Nu är det ny vecka och full fart från början. 
På fredag har vi studiedag och då ska jag plocka ut en del av min 
övertid jag samlat på mig och vara helt ledig.

Det ska bli kul!

Kram Linda

Kommentarer

Mmmm vad gott det både lät och ser ut.. Jag vet inte ens om jag ätit älg någon gång men tror att det smakar gott =)

Ha nu en bra kväll..

Kram Mia
Magdalena sa…
Måste prova detta! Har både svamp och file liggandes i frysen. Mums!

Populära inlägg